I was tagged!! - Je me suis fait taguée!!

I was tagged by Margo! She was challenged by one of her friend bloggers to name 7 of her wishes and to tag 7 other friend bloggers and I was one of them.
This is actually my first 'tag', even though I've seen so many people getting 'tagged' in their blogs. A 'tag' is usually a question that you have to answer in the form of a list of 7 or 9 answers, it's main purpose is for the readers of your blog can learn a bit more about yourself. However, you can only answer a tag if you have been tagged by someone else!
This tagging thing may look easy to do, but when you really have to answer the questions that are personal, it's doesn't seem that easy anymore.
So yeah, I was tagged and here is my 7 wishes list:

- I wish to go on Pilgrimage with my husband and daughter.
- I wish to be a more healthy and fit mom.
- I wish to speak and read Farsi (Persian) fluently.
- I wish to have big house (with all the luxuries) by the beach.
- I wish to go on holidays in Mauritius and other Tropical Islands, whenever i feel like it.
- I wish to be a role model for my daughter and at the same time be the best parent ever!!
- I wish to be able adopt lots children who are not as privileged as I was.


Here you have it, my 7 wishes.

So now it's my turn to tag 7 friend blogger and I choose: Papijoon, Nancy, Prishni, Vidya & David (that's 2 people), Nas (to force him to update his blog lol) and Phil & Amelia.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Je me suis fait taguée par Margo! Son amie bloggeuse lui a demandé de nommer 7 de ces souhaits et elle a ensuite a son tour taguée 7 de ses amis bloggeurs, et j’étais l’une d’entre eux.
C’est mon tout premier tague sur mon blog, même si j’ai vu pleins de monde se faire taguer dans leur blogs. Un ‘tague’ est une question que l’on vous pose à la quelle vous devez répondre en forme de liste de 7 ou 9 réponses et le but principale étant de mieux de faire découvrir par les lecteurs de notre blog. Cependant, on ne peut participer a un tague, que si l’on est tagué !
Le tague semble facile a première vue, mais quand l’on doit répondre à des questions perso, ce n’est plus aussi facile que l’on pense.


Donc voila, je me suis fait taguée et voici ma liste des 7 souhaits :
Je veux aller en pèlerinage avec mon époux et ma fille.
Je veux être une mère en pleine forme et en bonne santé.
Je veux pouvoir parler et écrire le persan couramment.
Je veux avoir une grande maison (avec tout le luxe) au bords de la plage.
Je veux pouvoir partir en vacances à l’Ile Maurice et autres Iles tropicales, a chaque fois que j’en ai l’envie.
Je veux être un exemple pour ma fille et en même temps être la meilleure des mères pour elle.
Je veux pouvoir adopter des d’enfants qui n’ont pas les même privilèges que j’ai pu avoir pendant mon enfance.

Voila, vous avez mes 7 souhaits.
Et maintenant, c’est a mon tour de taguée 7 de mes amis bloggeurs et je choisi : Papijoon, Nancy, Prishni, Vidya & David, Nas ainsi que Amelia.

post signature

2 comments:

Anonymous said...

Your blog is so cute. I have a question for You, when you add your siggy to the end of your entry, how do you get it there? My images end up on top of my entries.

Sabby said...

Hi Latte'dah,

Just as when you post a picture, you have to move it around to the place you want it to be on your post.
That's how i do it.
Thanks for your comment.